Srovnání makro- a mikroinfluencer marketingu – Diana Hnátková
Diana Hnátková
Master's thesis
Srovnání makro- a mikroinfluencer marketingu
The comparison of macro and microinfluencer marketing
Anotácia:
Práce se zabývá srovnáním makro a mikroinfluencer marketingu jak na teoretické, tak i praktické rovině. Cílem je oba typy influencerů porovnat, odhalit kvalitu a formu jejich výstupů při spolupráci se značkami. Teoretická část vychází z online marketingu a zasazení influencer marketingu do tohoto oboru. Následně je rozebrán influencer marketing samotný, jeho vývoj, komunikační kanály, influenceři a …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the comparison of macro and microinfluencer marketing on both - the theoretical and practical levels. The ultimate goal is to compare both types of influencers and to reveal the quality and form of their outputs when collaborating with brands. The theoretical part consists of online marketing and the involvement of influencer marketing in this field. Subsequently, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76961
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedúci: Eva Kašparová
- Oponent: Aneta Novosadová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76961
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management