Romana Matrasová
Bakalářská práce
Autorská desková hra
Author's board game
Anotace:
Bakalářská práce se detailně věnuje vytváření originální deskové hry, která se nejen vyznačuje atraktivním designem, ale také neotřelým využitím materiálů. Hra přináší spojení přírodních prvků s moderní digitální ilustrací ve stylu akvarelové malby. Hlavním cílem projektu je přitáhnout pozornost nejen mladších hráčů, ale i starší generace. Desková hra nabízí zábavu, která odtrhne hráče od elektroniky …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses in detail on the creation of an original board game, which is not only characterised by an attractive design but also by a novel use of materials. The game combines natural elements with modern digital illustration in the style of watercolour painting. The main goal of the project is to attract the attention of younger players as well as the older generation. The board …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et MgA. Pavel Trnka, Ph.D.
- Oponent: MgA. Tomáš Moravec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Grafická a intermediální tvorba / Grafická a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Online marketingová komunikace firmy BeWooden
Barbora Netopilová -
Behind the scenes of a two-stage game: Dynamics between the European Commission and the Council in fiscal enforcement in the EU
Hendrik de Pagter -
Vizuální styl Laboratoře servisních systémů FI MUNI
Juraj Vavrík -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Vizuální styl projektu MjUNI
Lenka Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
14. 6. 2024
Kohout, J.
14. 6. 2024