Bc. Ludmila Vaňurová

Diplomová práce

Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov

Marketing Communication of NPU with a Focus on State Castle Bitov
Anotace:
Diplomová práce se bude věnovat marketingové komunikaci Národního památkového ústavu se zaměřením na Státní hrad Bítov. Teoretická část se bude věnovat pojmům jako cestovní ruch, marketingová komunikace a jejich specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. V praktické části bude analýza komunikačních nástrojů Národního památkového ústavu a Státního hradu Bítov, pak bude praktická část obsahovat …více
Abstract:
This thesis will deal with the marketing communication of the National Heritage Institute with a focus on the State Castle of Bítov. The theoretical part will address concepts such as tourism, marketing communication, and their specifications in the field of services and tourism. The practical part will include an analysis of the communication tools of the National Heritage Institute and the State …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaňurová, Ludmila. Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe