Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov – Bc. Ludmila Vaňurová
Bc. Ludmila Vaňurová
Master's thesis
Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov
Marketing Communication of NPU with a Focus on State Castle Bitov
Abstract:
Diplomová práce se bude věnovat marketingové komunikaci Národního památkového ústavu se zaměřením na Státní hrad Bítov. Teoretická část se bude věnovat pojmům jako cestovní ruch, marketingová komunikace a jejich specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. V praktické části bude analýza komunikačních nástrojů Národního památkového ústavu a Státního hradu Bítov, pak bude praktická část obsahovat …moreAbstract:
This thesis will deal with the marketing communication of the National Heritage Institute with a focus on the State Castle of Bítov. The theoretical part will address concepts such as tourism, marketing communication, and their specifications in the field of services and tourism. The practical part will include an analysis of the communication tools of the National Heritage Institute and the State …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇUROVÁ, Ludmila. \textit{Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/fk03ho/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňurová, Ludmila. Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji
Adéla Picková -
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
Martina Zvolánková -
Volnočasové aktivity na vybraných památkových objektech ve správě Národního památkového ústavu, územní památkové správě v Českých Budějovicích
Ivana ŠMAUSOVÁ -
Archeologické sbírky v památkové péči na příkladu Národního památkového ústavu, územního odborného pracoviště v hlavním městě Praze
Ivana Blažková -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol
Patrik Filipi -
PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán
Leila Rakhmatulina -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson