Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov – Bc. Ludmila Vaňurová
Bc. Ludmila Vaňurová
Diplomová práce
Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov
Marketing Communication of NPU with a Focus on State Castle Bitov
Anotace:
Diplomová práce se bude věnovat marketingové komunikaci Národního památkového ústavu se zaměřením na Státní hrad Bítov. Teoretická část se bude věnovat pojmům jako cestovní ruch, marketingová komunikace a jejich specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. V praktické části bude analýza komunikačních nástrojů Národního památkového ústavu a Státního hradu Bítov, pak bude praktická část obsahovat …víceAbstract:
This thesis will deal with the marketing communication of the National Heritage Institute with a focus on the State Castle of Bítov. The theoretical part will address concepts such as tourism, marketing communication, and their specifications in the field of services and tourism. The practical part will include an analysis of the communication tools of the National Heritage Institute and the State …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňurová, Ludmila. Marketingová komunikace NPÚ se zaměřením na Státní hrad Bítov. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji
Adéla Picková -
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
Martina Zvolánková -
Volnočasové aktivity na vybraných památkových objektech ve správě Národního památkového ústavu, územní památkové správě v Českých Budějovicích
Ivana ŠMAUSOVÁ -
Archeologické sbírky v památkové péči na příkladu Národního památkového ústavu, územního odborného pracoviště v hlavním městě Praze
Ivana Blažková -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol
Patrik Filipi -
PR a komunikační strategie Centrálního státního muzea Republiky Kazachstán
Leila Rakhmatulina -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson