Yana Ovsyanko

Bachelor's thesis

Marketingový plán květinářství

Marketing plan for a florist's company
Abstract:
Hlavním tématem práce je zpracovaní marketingového planu pro již existující květinářství Don Flowers s.r.o Сílem práce je navržení marketingového planu pro existující společnost Don Flowers s.r.o . Zhodnotit současný marketingový systém firmy a její růstový potenciál
Abstract:
The main theme of the work is processing a marketing plan for the existing florist's company Don Flowers s.r.o The goal of the thesis is to propose a marketing plan for the existing company Don Flowers s.r.o. Assess the current marketing system of the company and its growth potential.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Reader: René Šifta, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management