Yana Ovsyanko
Bachelor's thesis
Marketingový plán květinářství
Marketing plan for a florist's company
Anotácia:
Hlavním tématem práce je zpracovaní marketingového planu pro již existující květinářství Don Flowers s.r.o Сílem práce je navržení marketingového planu pro existující společnost Don Flowers s.r.o . Zhodnotit současný marketingový systém firmy a její růstový potenciálAbstract:
The main theme of the work is processing a marketing plan for the existing florist's company Don Flowers s.r.o The goal of the thesis is to propose a marketing plan for the existing company Don Flowers s.r.o. Assess the current marketing system of the company and its growth potential.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: René Šifta, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
The notion connectivity in the EU’s economic diplomacy strategy towards the People’s Republic of China
Sandra Zwick -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George