Strategie zavedení nového produktu na trh – Ing. Hana Mücková
Ing. Hana Mücková
Diplomová práce
Strategie zavedení nového produktu na trh
The strategy of marketing a new product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh, konkrétně pak volbou správné marketingové strategie pro úspěšné zvládnutí této životní fáze produktu. Jako objekt práce je zvolen produkt Online sekretářka jako nová služba, která v České republice dosud nemá výraznou konkurenci, respektive povědomí veřejnosti o ní není výrazné. Pomocí vybraných marketingových nástrojů je …víceAbstract:
This dissertation deals with the marketing of a new product, namely choosing the right marketing strategy for succeeding at this stage of the product life. The new product Online secretary is chosen as the subject of the dissertation. It is a service that does not yet have a strong competition in the Czech Republic, or awareness of it is not significant. Selected marketing tools are used for analyzing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7389/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜCKOVÁ, Hana. \textit{Strategie zavedení nového produktu na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fk2j75/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
SME Innovation potential development
Haolun Song -
Formy mezibankovní konkurence a jejich dopad na spotřebitele
Pavel Folprecht -
Inovace produktu sdílené ekonomiky
Roller Roller -
Inovace produktu cestovního ruchu v mikroregionu Chopok-juh
Viktória Starčoková