Ing. Hana Mücková

Master's thesis

Strategie zavedení nového produktu na trh

The strategy of marketing a new product
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh, konkrétně pak volbou správné marketingové strategie pro úspěšné zvládnutí této životní fáze produktu. Jako objekt práce je zvolen produkt Online sekretářka jako nová služba, která v České republice dosud nemá výraznou konkurenci, respektive povědomí veřejnosti o ní není výrazné. Pomocí vybraných marketingových nástrojů je …more
Abstract:
This dissertation deals with the marketing of a new product, namely choosing the right marketing strategy for succeeding at this stage of the product life. The new product Online secretary is chosen as the subject of the dissertation. It is a service that does not yet have a strong competition in the Czech Republic, or awareness of it is not significant. Selected marketing tools are used for analyzing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Klánová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication