Ing. Hana Mücková
Master's thesis
Strategie zavedení nového produktu na trh
The strategy of marketing a new product
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh, konkrétně pak volbou správné marketingové strategie pro úspěšné zvládnutí této životní fáze produktu. Jako objekt práce je zvolen produkt Online sekretářka jako nová služba, která v České republice dosud nemá výraznou konkurenci, respektive povědomí veřejnosti o ní není výrazné. Pomocí vybraných marketingových nástrojů je …moreAbstract:
This dissertation deals with the marketing of a new product, namely choosing the right marketing strategy for succeeding at this stage of the product life. The new product Online secretary is chosen as the subject of the dissertation. It is a service that does not yet have a strong competition in the Czech Republic, or awareness of it is not significant. Selected marketing tools are used for analyzing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7389/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Klánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
SME Innovation potential development
Haolun Song -
Formy mezibankovní konkurence a jejich dopad na spotřebitele
Pavel Folprecht -
Inovace produktu sdílené ekonomiky
Roller Roller -
Inovace produktu cestovního ruchu v mikroregionu Chopok-juh
Viktória Starčoková