Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů – Dagmar Vranková
Dagmar Vranková
Bakalářská práce
Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů
The Proposal to Improve the Marketing Activity to Recruit Students at the Faculty of Mining and Geology VŠB – Technical University of Ostrava
Anotace:
Cílem bakalářské práce je výzkumná fáze hodnocení marketingových aktivit a s tím související analýza dotazníkového šetření na Hornicko-geologické fakultě VŠB-TU Ostrava za účelem přijímání studentů. Práce se skládá ze všeobecného úvodu, tří kapitol, návrhu doporučení a závěru. První kapitola je zaměřená na teoretické znalosti marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V další kapitole …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the research phase of marketing activities and analysis related to a questionnaire survey done at the Faculty of Mining and Geology at the VSB-Technical University of Ostrava focused on the issue of admitting students. The thesis contains a general introduction, three chapters, a draft recommendation and a conclusion. The first chapter focuses on a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141888
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Zuzana Čvančarová
- Oponent: Ivo Šimeček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRANKOVÁ, Dagmar. \textit{Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/fkhmx4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
On Heath and Fields. The transformation of the rural landscape of the Bailiwick of 's-Hertogenbosch during the Late Middle Ages and Early Modern Period (ca. 1200-1550)
Johan Petrus Wilhelmus VERSPAY -
Emerging Strategies and Technologies to Combat Pathogens in the Post Antibiotic Era in Fields of Enzybiotic Treatment and Low-Temperature Plasma Decontamination
Lukáš Vacek -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle