Kateřina Kvíčerová

Bachelor's thesis

Obsahový marketing pro společnost BeWooden

Content marketing for company BeWooden
Abstract:
Cílem práce je kompletní zhodnocení obsahové strategie a používaných nástrojů vybrané internetové společnosti BeeWooden, zaměřené na prodej ručně vyráběných dřevěných módních doplňků. Součástí práce je následný návrh řešení dalšího pracovního postupu v obsahové strategii firmy a doporučení na používané nástroje k jejímu naplnění.
Abstract:
The aim of the thesis is to completely evaluate the content strategy and the tools used of a selected internet company BeWooden, which focuses on selling handmade wooden fashion accessories. The thesis includes a proposal for solving further development of the company's content strategy and recommendations for tools to be used to fulfill it.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.