Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů – Šárka Egermaierová
Šárka Egermaierová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Abstract:
Tato bakalářka práce se zabývá faktory ovlivňující nákupní chování českých spotřebitelů. V první části práce autorka pojmenovává a seznamuje čtenářem s možnostmi dělení spotřebitelů a s faktory, které mají při rozhodovacích procesech na spotřebitele vliv. Druhá část práce je věnována výzkumnému šetření a interpretaci zjištěných výsledků. Toto šetření bylo zaměřeno zejména na nákup potravin a produktů …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with factors influencing the shopping behavior of Czech consumers. In the first part of the work, the author names and acquaints the reader with the possibilities of dividing consumers and with the factors that have an impact on consumers in decision-making processes. The second part of the work is devoted to research and interpretation of the results. This survey focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Mgr. Lenka Frýda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková