Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o. – Ing. David ŽIŽLAVSKÝ
Ing. David ŽIŽLAVSKÝ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.
Marketing communication project for Secondary school of business and gastronomy Praktik, Ltd
Abstract:
Teoretická část diplomové práce se zabývá především marketingovou komunikací ve školství. V analytické části je blíže představena společnost a provedena analýza situační i analýza stávající úrovně marketingové komunikace. Projektová část práce je již zaměřena na tvorbu efektivnějšího plánu marketingové komunikace, který by měl přispět k posílení image školy a zvýšení počtu uchazečů o studium na škole …moreAbstract:
Theoretical part of diploma thesis is primarily focused on marketing communication in a educational system. In the analytical part there is closely presented the organization and the contemporary and situational analysis of a marketing communication level. The project part of this dissertation is focused on the formation of effective marketing communication plan, which should support the school image …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14937
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIŽLAVSKÝ, David. \textit{Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/fkxgww/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽIŽLAVSKÝ, David. Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Simona Padalíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
Návrh marketingové komunikace univerzity se zahraničními uchazeči
Karolína Ondrušková -
Marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o bakalářské studium v prezenční formě
Tomáš Pirkl -
Marketingová komunikace fakulty tělesné kultury ve vztahu k potenciálním uchazečům
Barbora KRISTOVÁ -
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Lucie Hrabětová