Využití internetu pro marketing malé firmy – Lenka KADLECOVÁ
Lenka KADLECOVÁ
Bakalářská práce
Využití internetu pro marketing malé firmy
The internet usage for marketing of small firms
Anotace:
Tématem předložené bakalářské práce je ?Využití internetu pro marketing malé firmy?. Práce je rozdělena na tři části. V první části autorka vypracovala teoretický vstup k marketingu malé firmy. V druhé části informuje o dnešních trendech v on-line marketingu s orientací na malé firmy a hodnotí je. Nejdůležitější třetí část je praktická. V této části se autorka zaměřila na konkrétní firmu Photo Slačík …víceAbstract:
The topic of submitted bachelor thesis is "Utilisation of the Internet for small business marketing". The work is divided into three parts. In the first part the author presents a theoretical input for small business marketing. In the second part she informs about contemporary trends in on-line marketing with focus on small businesses and she also reviews these trends. The most important third part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Lenka. Využití internetu pro marketing malé firmy. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a komunikace malého podniku
Nastassia Kostyleva -
Internetový marketing malé společnosti
Kateřina Kvapilová -
Využití nástrojů internetového marketingu pro malé e-shopy/Online marketing tools for small eshops
Michaela Sedláčková -
Internetový marketing malé obchodní firmy
Monika FANTOVÁ -
Intranet ve firmě – aktuální trendy ve firemní spolupráci
Lenka Buriánková -
Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici marketingový manažer
Oleg Bibik -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Trendy v získávání zaměstnanců
Martin Hloušek