Lenka KADLECOVÁ

Bakalářská práce

Využití internetu pro marketing malé firmy

The internet usage for marketing of small firms
Anotace:
Tématem předložené bakalářské práce je ?Využití internetu pro marketing malé firmy?. Práce je rozdělena na tři části. V první části autorka vypracovala teoretický vstup k marketingu malé firmy. V druhé části informuje o dnešních trendech v on-line marketingu s orientací na malé firmy a hodnotí je. Nejdůležitější třetí část je praktická. V této části se autorka zaměřila na konkrétní firmu Photo Slačík …více
Abstract:
The topic of submitted bachelor thesis is "Utilisation of the Internet for small business marketing". The work is divided into three parts. In the first part the author presents a theoretical input for small business marketing. In the second part she informs about contemporary trends in on-line marketing with focus on small businesses and she also reviews these trends. The most important third part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KADLECOVÁ, Lenka. Využití internetu pro marketing malé firmy. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností