Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace – Petra Limberská
Petra Limberská
Diplomová práce
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Anotace:
Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, vliv známých osobností na účinnost reklamy a mentální mapy. Ve druhé kapitole, která se věnuje celkové image, jsou dále popsány jednotlivé prvky firemní identity, konkurence a podnikatelská …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis is based on three main pillars: advertising psychology, organization image and corporate social responsibility. The first chapter is focused on psychological effects usable in advertising, influence of celebrities on the effectiveness of advertising and mental maps. The second chapter, which deals with the overall image, further describes the individual elements of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/fkyjt4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIMBERSKÁ, Petra. \textit{Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/fkyjt4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Dopad CSR aktivit na image firmy ve společnosti GlaxoSmithKline
Jana Kadaňová -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Nástroje utváření pozitivní image s důrazem na CSR ve společnosti XY
Václav Fučík -
Vliv CSR na image hotelu Ibis
Lenka KOVÁŘÍKOVÁ -
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
Markéta Vítková -
Dopady CSR aktivit na image firmy
Jana Kadaňová -
Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Tadeáš Bělík