Bc. Kateřina Svatošová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování se zaměřením na problematiku zmenšování potravin a s tím související nákupní rozhodování. První část práce představuje teoretický pohled na danou problematiku, a to pomocí literární rešerše. Praktická část je věnována průzkumu, kterého se zúčastnilo 226 respondentů, kteří nakupují potraviny pro svou domácnost na českém trhu a denně tak činí …moreAbstract:
The subject of the submitted thesis is the analysis of consumer behaviour focused on the issue of food shrinking and the buying decisions related to it. The first part of the thesis uses literary research to present a theoretical view of the issue. The practical part is devoted to the survey, which was attended by 226 respondents, who buy household groceries on the Czech market and make decisions on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gm7gc/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková