Analýza spotřebitelského chování – Bc. Kateřina Svatošová
Bc. Kateřina Svatošová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování se zaměřením na problematiku zmenšování potravin a s tím související nákupní rozhodování. První část práce představuje teoretický pohled na danou problematiku, a to pomocí literární rešerše. Praktická část je věnována průzkumu, kterého se zúčastnilo 226 respondentů, kteří nakupují potraviny pro svou domácnost na českém trhu a denně tak činí …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis is the analysis of consumer behaviour focused on the issue of food shrinking and the buying decisions related to it. The first part of the thesis uses literary research to present a theoretical view of the issue. The practical part is devoted to the survey, which was attended by 226 respondents, who buy household groceries on the Czech market and make decisions on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gm7gc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková