Lenka ŠOLCOVÁ

Bakalářská práce

Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji

Place branding as a tool for development of tourism in Královéhradecký region
Anotace:
Vlivem rostoucí globalizace dnešního světa roste i potřeba odlišit se. Tu pociťují mimo jiné i místa, zvláště turistické destinace, které se snaží za účelem vyšších zisků přilákat co nejvíce návštěvníků. Jedním z možných způsobů, jak se odlišit od konkurence a zaujmout potenciálního návštěvníka, je využití konceptu place brandingu. Tento koncept je v Česku relativně nový a většina destinací si zatím …více
Abstract:
With the growing globalization of today?s world there is also a raised need for being different. This need is felt besides other also by places, especially by tourist destinations which try to attract as many visitors as possible in order to achieve higher profits. One of the potential ways, how to become different from the competition and attract the attention of a potential visitor, is the utilization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Zveřejnit od: 21. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 8. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Jan Ženka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠOLCOVÁ, Lenka. Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie - Španělský jazyk a literatura (dvouoborové)