Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji – Lenka ŠOLCOVÁ
Lenka ŠOLCOVÁ
Bachelor's thesis
Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji
Place branding as a tool for development of tourism in Královéhradecký region
Abstract:
Vlivem rostoucí globalizace dnešního světa roste i potřeba odlišit se. Tu pociťují mimo jiné i místa, zvláště turistické destinace, které se snaží za účelem vyšších zisků přilákat co nejvíce návštěvníků. Jedním z možných způsobů, jak se odlišit od konkurence a zaujmout potenciálního návštěvníka, je využití konceptu place brandingu. Tento koncept je v Česku relativně nový a většina destinací si zatím …moreAbstract:
With the growing globalization of today?s world there is also a raised need for being different. This need is felt besides other also by places, especially by tourist destinations which try to attract as many visitors as possible in order to achieve higher profits. One of the potential ways, how to become different from the competition and attract the attention of a potential visitor, is the utilization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2013
Accessible from:: 21. 6. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2013
- Supervisor: RNDr. Jan Ženka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOLCOVÁ, Lenka. \textit{Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Science. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fl4z7z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠOLCOVÁ, Lenka. Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Geografie - Španělský jazyk a literatura (dvouoborové)
Theses on a related topic
-
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
Barbora Janoušková -
Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jiří NOVÁK -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Možnosti využití tradice výroby keramiky pro city branding města Rakovník
Otakar Šubrt -
Branding organizace destinačního marketingu
Zbyněk HLOUS -
Literary Tourism and Destination Branding in Castilla-La Mancha Region
Veranika Zheshko -
Nation Branding of Developing Countries
Veronica Sendrea