Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli – Markéta MENŠÍKOVÁ
Markéta MENŠÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli
The project of use marketing communication tools to improve image of Grammar school Jan Opletal in Litovel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti neziskového sektoru, marketingu a image, prostředí a marketingové komunikace školy vycházející z odborné literatury. Praktická část práce je věnována představení školy, PEST analýze, SWOT analýze, současnému stavu marketingové …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the project of using the tools of marketing communication for improving the image of the secondary school Jana Opletala in Litovel. The theoretical part includes the findings from the nonprofit sector, marketing and image of the school, surrounding and marketing communication of school based on the literature. The practical part is devoted to school introducing, PEST …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21225
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MENŠÍKOVÁ, Markéta. \textit{Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/fleupg/.
Jak správně citovat práci
MENŠÍKOVÁ, Markéta. Projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zlepšení image Gymnázia Jana Opletala v Litovli. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová