Generační rozdíly a jejich vliv na age-management – Bc. Hana Krejcarová
Bc. Hana Krejcarová
Master's thesis
Generační rozdíly a jejich vliv na age-management
Generational differences and their impact on Age management
Abstract:
Tato práce se zabývá Age managementem s cílem odstranit stigmatizaci v této oblasti a analyzovat preference různých generací. Konkrétně se zaměřuje na změny v preferencích mezi generacemi a nabízí návrhy řešení pro zaměstnance v oblasti řízení lidských zdrojů. Výsledkem práce je komplexní pohled na Age management a konkrétní doporučení pro jeho implementaci v pracovním prostředí.Abstract:
This work deals with Age Management with the aim of eliminating stigmatization in this area and analyzing the preferences of different generations. Specifically, it focuses on changes in preferences among generations and offers solution proposals for HR management. The result of the work is a comprehensive view of Age Management and specific recommendations for its implementation in the work environment
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
- Reader: Vladimír Borský, MBA LL.M.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Přístup k procesu digitalizace v rámci age managementu pracoviště
Lucie Kuřímská -
Přístupy k pracovní schopnosti na individuální úrovni s ohledem na budoucnost. Age management pro věkovou kategorii 30 až 49 let
Natálie Siberová -
Age management jako nástroj řízení pracovních procesů
Ilona Jerina -
Age management pro práci s vybranou věkovou skupinou zaměstnanců
Kristýna Bařinková -
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko