Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook – Jan Ryčl
Jan Ryčl
Bachelor's thesis
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Competitive analysis of selected companies on the social network site Facebook
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se …moreAbstract:
Bachelor's thesis analyzes the success of marketing strategies of two companies on the social networking site Facebook using analytical tools. The theoretical part of the thesis deals with social media, social feedback and customer engagement. Then shows the marketing possibilities of Facebook and data analysis capabilities of Facebook Insights for evaluating the success of reaching customers. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45557
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Tomáš Feige
- Reader: Jan Louda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45557
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích
Natálie Ciencialová -
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Zuzana Sadilová -
"Jak se žije v karanténě": kvalitativní analýza vybraných vláken sociálních sítí
Laura Opletalová -
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu
Bohdana Anna Šafranová -
Obsahová analýza postů na sociálních sítích
Katarína Ťažká -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Vyjednávání o umístění hlubinného úložiště radioaktivního odpadu v České republice: analýza sociálních sítí
Martin Matuštík -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Martin Zajpt