Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook – Jan Ryčl
Jan Ryčl
Bakalářská práce
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Competitive analysis of selected companies on the social network site Facebook
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se …víceAbstract:
Bachelor's thesis analyzes the success of marketing strategies of two companies on the social networking site Facebook using analytical tools. The theoretical part of the thesis deals with social media, social feedback and customer engagement. Then shows the marketing possibilities of Facebook and data analysis capabilities of Facebook Insights for evaluating the success of reaching customers. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Feige
- Oponent: Jan Louda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45557
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích
Natálie Ciencialová -
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Zuzana Sadilová -
"Jak se žije v karanténě": kvalitativní analýza vybraných vláken sociálních sítí
Laura Opletalová -
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu
Bohdana Anna Šafranová -
Obsahová analýza postů na sociálních sítích
Katarína Ťažká -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Vyjednávání o umístění hlubinného úložiště radioaktivního odpadu v České republice: analýza sociálních sítí
Martin Matuštík -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Martin Zajpt