Vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů – Hana Myšáková
Hana Myšáková
Diplomová práce
Vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů
Perception of an employer brand by university students with an economic field of study
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti personálního marketingu a podrobně rozvedena problematika interního a externího personálního marketingu a teorie značky v personálním marketingu. Teoretická část práce je vypracována na základě odborné literatury, periodik a elektronických …víceAbstract:
The master´s thesis focuses on the topic of Perception of an employer brand by university students with an economic field of study. The theoretical part defines the basic concepts in the field of personnel marketing and details the topics of internal and external personnel marketing and brand theory in personal marketing. The thesis is developed on the basis of specialized literature, periodicals and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Marcela Palíšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Generation Z in the Czech labor market: what they look for in an employer brand
Andrea Linares -
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s.
Klára Řídká -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec