Vztah žáků mladšího školního věku k četbě – Markéta PAJDÁKOVÁ
Markéta PAJDÁKOVÁ
Diplomová práce
Vztah žáků mladšího školního věku k četbě
The attitude to reading of school age children
Anotace:
Diplomová práce s názvem Vztah žáků mladšího školního věku k četbě se v teoretické části zabývá vývojovými specifiky žáků mladšího školního věku, podmínkami pro rozvoj čtenářství, gramotností a to jak čtenářskou, tak i základní a funkční. Empirická část obsahuje kvantitativní výzkum, jehož cílem je mapování čtenářských postojů a návyků žáků mladšího školního věku a dále sledování vztahů mezi čtenářskými …víceAbstract:
The thesis titled The attitude to fading of school age children describes developmental specifics of school age children, conditions for development of reading, reading literacy, functional literacy and basic literacy in the theoretical part. The empirical part includes quantitative research whose the aim is mapping reading attitudes and habits of school age children and following relations between …víceKlíčová slova
Prvotní strukturální změna tělesné znaky motorický vývoj poznávací procesy emoční komunikace školní připravenost role žáka sociální chování čtenářský návyk postoj a zájem metody a strategie pro rozvoj čtenářství ve škole čtenářská gramotnost základní a funkční gramotnost předčítání knihovny a kulturní instituce mediální prostředí.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAJDÁKOVÁ, Markéta. Vztah žáků mladšího školního věku k četbě. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Postupy a metody při tvorbě integrované strategie místní akční skupiny
Michaela Slavíková -
Aktivizující metody a strategie ve výuce prvouky v 1.ročníku ZŠ
Gabriela MOCKOVÁ -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Význam interakce s literárním dílem pro rozvoj čtenářských kompetencí dítěte
Žaneta Sirková