Návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky a její dopady na změny nákladů a produktivitu – Markéta Pítrová
Markéta Pítrová
Bachelor's thesis
Návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky a její dopady na změny nákladů a produktivitu
Proposal to Change the Opening Hours of the Retail Unit and Its Impact on Cost and Productivity Changes
Abstract:
Cílem práce je návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky, která je umístěná v nákupním centru a detailní zhodnocení této změny na zaměstnanecké náklady spojené s chodem prodejny. Dále se zabývám změnou produktivity práce, která nastane po úpravě pracovní doby.Abstract:
The aim of the thesis is to propose a change in the opening hours of a retail unit located in a shopping center and a detailed evaluation of this change on the employee costs associated with the operation of the store. Furthermore, I examine the change in employee productivity that occurs after the adjustment of working hours.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92202
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÍTROVÁ, Markéta. \textit{Návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky a její dopady na změny nákladů a produktivitu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/flvc60/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva