Návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky a její dopady na změny nákladů a produktivitu – Markéta Pítrová
Markéta Pítrová
Bachelor's thesis
Návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky a její dopady na změny nákladů a produktivitu
Proposal to Change the Opening Hours of the Retail Unit and Its Impact on Cost and Productivity Changes
Anotácia:
Cílem práce je návrh změny otevírací doby maloobchodní jednotky, která je umístěná v nákupním centru a detailní zhodnocení této změny na zaměstnanecké náklady spojené s chodem prodejny. Dále se zabývám změnou produktivity práce, která nastane po úpravě pracovní doby.Abstract:
The aim of the thesis is to propose a change in the opening hours of a retail unit located in a shopping center and a detailed evaluation of this change on the employee costs associated with the operation of the store. Furthermore, I examine the change in employee productivity that occurs after the adjustment of working hours.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92202
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Crisis to grow in retail
Renata Bairamova -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart