Logopedická intervence u dětí v MŠ speciální – Bc. Eliška Petková
Bc. Eliška Petková
Bakalářská práce
Logopedická intervence u dětí v MŠ speciální
Speech therapy intervention of children with special educational needs in kindergarten
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat konkrétní postupy logopedické intervence zacílené na rozvoj komunikační schopnosti u dětí v mateřské škole speciální. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola charakterizuje vývoj dítěte s kombinovaným, tělesným a mentálním postižením a jeho řeč. Druhá kapitola specifikuje předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Třetí kapitola …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the specific procedures of speech therapy intervention aimed at the development of communication skills of children in special needs kindergarten. The thesis is divided into three chapters. The first chapter characterizes development of a child with multiple handicap, physical and intellectual disabilities and its speech. The second chapter specifies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/klobj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting
Alena KRAJÍČKOVÁ -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Vliv jógových, dechových a relaxačních technik na rozvoj komunikační schopnosti předškolních dětí
Petra Číhalová -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte se sluchovým postižením
Lenka Sasínová -
Rozvoj komunikační schopnosti prostřednictvím hudebně pohybových aktivit
Barbora Staňková -
Rozvoj komunikační schopnosti u dětí s narušeným vývojem řeči
Zuzana Berková -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Lenka Černohousová -
Rozvoj komunikační schopnosti u dětí v předškolním věku se zaměřením na dyslálii
Lucie Zábranová