Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost – Kryštof Wágner
Kryštof Wágner
Bachelor's thesis
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Case study of media strategy creation for selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teoretickou tvorbou a současně realizovatelným návrhem mediální strategie pro vybranou společnost. V první, teoretické části, je popsán mediální trh a jeho fungování v České republice. Tyto získané poznatky jsou následně uplatněny v části praktické, konkrétně při tvorbě mediální strategie pro danou firmu. Součástí je jak optimalizace aktuální koncepce značky, tak vytvoření …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on theoretical work as well as a currently feasible proposal of media strategy for a selected company. The first, theoretical part, describes the media market and its functioning in the Czech Republic. These findings are subsequently applied in the practical part, specifically during the creation of media strategy for the set company. Optimization of the current concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WÁGNER, Kryštof. \textit{Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/flw5uc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Online marketing
Theses on a related topic
-
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights