Bc. Jana Krpálková

Master's thesis

Publicita zvolené značky (mediální analýza)

Publicity selected brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá publicitou značky Mattoni a výstupem budou výsledky kvantitativního výzkumu o vnímání značky českou veřejností. Následně je zpracována analýza vybraných médií. V teoretické části se budu zabývat vysvětlením klíčových pojmů, jako je publicita, značka, mediální analýza, reklama, média a kvantitativní výzkum. Vysvětlen zde bude rozdíl mezi pojmy reklama a PR, které jsou …more
Abstract:
This thesis is focused on the topic of publicity of Mattoni brand in Czech society. My research is based on quantitative analysis of selected media. Theorethical part of my thesis describes key concepts of publicity, brand, media analysis, commercial and quantitative methods. I will explain difference between commercial and public relations, which are commonly interchanged and also describe positive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication