Bc. Jana Krpálková

Diplomová práce

Publicita zvolené značky (mediální analýza)

Publicity selected brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá publicitou značky Mattoni a výstupem budou výsledky kvantitativního výzkumu o vnímání značky českou veřejností. Následně je zpracována analýza vybraných médií. V teoretické části se budu zabývat vysvětlením klíčových pojmů, jako je publicita, značka, mediální analýza, reklama, média a kvantitativní výzkum. Vysvětlen zde bude rozdíl mezi pojmy reklama a PR, které jsou …více
Abstract:
This thesis is focused on the topic of publicity of Mattoni brand in Czech society. My research is based on quantitative analysis of selected media. Theorethical part of my thesis describes key concepts of publicity, brand, media analysis, commercial and quantitative methods. I will explain difference between commercial and public relations, which are commonly interchanged and also describe positive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma