Publicita zvolené značky (mediální analýza) – Bc. Jana Krpálková
Bc. Jana Krpálková
Master's thesis
Publicita zvolené značky (mediální analýza)
Publicity selected brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá publicitou značky Mattoni a výstupem budou výsledky kvantitativního výzkumu o vnímání značky českou veřejností. Následně je zpracována analýza vybraných médií. V teoretické části se budu zabývat vysvětlením klíčových pojmů, jako je publicita, značka, mediální analýza, reklama, média a kvantitativní výzkum. Vysvětlen zde bude rozdíl mezi pojmy reklama a PR, které jsou …moreAbstract:
This thesis is focused on the topic of publicity of Mattoni brand in Czech society. My research is based on quantitative analysis of selected media. Theorethical part of my thesis describes key concepts of publicity, brand, media analysis, commercial and quantitative methods. I will explain difference between commercial and public relations, which are commonly interchanged and also describe positive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zgr4b/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proměny mediální reprezentace schizofrenie v deníku MF Dnes
Zuzana Šikalová -
Mediální vzdělávání a mediální gramotnost žáků středních odborných škol
Martin Horký -
Mediální výchova seniorů
Blažena Tošnerová