Publicita zvolené značky (mediální analýza) – Bc. Jana Krpálková
Bc. Jana Krpálková
Diplomová práce
Publicita zvolené značky (mediální analýza)
Publicity selected brand
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá publicitou značky Mattoni a výstupem budou výsledky kvantitativního výzkumu o vnímání značky českou veřejností. Následně je zpracována analýza vybraných médií. V teoretické části se budu zabývat vysvětlením klíčových pojmů, jako je publicita, značka, mediální analýza, reklama, média a kvantitativní výzkum. Vysvětlen zde bude rozdíl mezi pojmy reklama a PR, které jsou …víceAbstract:
This thesis is focused on the topic of publicity of Mattoni brand in Czech society. My research is based on quantitative analysis of selected media. Theorethical part of my thesis describes key concepts of publicity, brand, media analysis, commercial and quantitative methods. I will explain difference between commercial and public relations, which are commonly interchanged and also describe positive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zgr4b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proměny mediální reprezentace schizofrenie v deníku MF Dnes
Zuzana Šikalová -
Mediální vzdělávání a mediální gramotnost žáků středních odborných škol
Martin Horký -
Mediální výchova seniorů
Blažena Tošnerová