Chmelařství a výroba piva jako součást marketingové politiky města Žatec – Bc. Dominik Ladýř
Bc. Dominik Ladýř
Bachelor's thesis
Chmelařství a výroba piva jako součást marketingové politiky města Žatec
Hop-growing and beer production as part of marketing strategy in the city of Žatec
Abstract:
Město Žatec je ve své historii spojeno s pěstováním chmele a výrobou piva. V současné době hledají mnohá města a obce způsob, jak přilákat turisty, kteří by nejen danou oblast navštívili, ale i případně nějaký čas pobyli. Nelze se tedy divit, že výraznou část marketingové politiky města Žatec tvoří nejslavnější prvky jeho historie – chmel a pivo. Tato bakalářská práce v prvé části nejprve mapuje historii …moreAbstract:
City of Zatec in its history associated with the cultivation of hops and beer production. Currently looking for many cities and municipalities a way to attract tourists, who only visited the area, but possibly also stayed for some time. No wonder that a significant part of the marketing policy of the city's most famous Zatec are elements of its history - hops and beer. This thesis first describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/buk8k/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: PaedDr. Václav Netolický
- Reader: Ing. Jitka Veselá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Kartografická podpora regionální turistiky
Klára Ondráčková -
Portál pro podporu regionální turistiky
Václav Minář -
Venkovská turistika v Jihočeském kraji
Milada Vopálková -
Komparace systémů podpory filmové kultury v České republice s vybranými fondy Evropské unie.
Jan Andrýsek -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer