Vizuální identita obchodu Erotic City – BcA. Nicole Johnová
BcA. Nicole Johnová
Diplomová práce
Vizuální identita obchodu Erotic City
Visual identity of the Erotic City store
Anotace:
Tématem práce je aktualizace vizuální identity a komunikace značky Erotic City. Jedná se o prodejce erotických pomůcek na českém a slovenském trhu, který za celou svou existenci nezměnil svou vizuální komunikaci. Cílem práce je vytvoření funkční, efektivní a společensky přijatelné vizuální identity tak, aby odpovídala požadavkům a potřebám pro specifický tržní segment. V teoretické části jsou probírány …víceAbstract:
The topic of this master´s thesis is to update the visual identity and communication of a subject called Erotic City. It is a retailer of erotic goods on the Czech and Slovak market. It has not changed its visual communication during its entire existence. The aim of the work is to create a functional, effective and socially acceptable visual identity to meet the specific requirements and needs for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2024
- Vedoucí: MgA. Barbora Toman Tylová, Ph.D.
- Oponent: Libor Korman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design - NM
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb
Dagmar GREGOROVÁ -
Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí
Karolína Kostková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
25. 6. 2024