Genderové stereotypy v reklamě – Helena Pondělíčková
Helena Pondělíčková
Bakalářská práce
Genderové stereotypy v reklamě
Gender stereotypes in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá stereotypním zobrazování mužů a žen v reklamě. Téma je nejprve rozebráno z teoretického hlediska, na které navazuje metodologická část, jež se zaobírá otázkami výzkumu a metodou analýzy. Následně proběhne výzkumné šetření zabývající se analýzou televizních a tištěných reklam z pohledu genderového postavení mužů a žen. Cílem výzkumu je poukázat na genderové stereotypy v reklamě …víceAbstract:
The Bachelor Degree Thesis deals with stereotyped screening of man and woman in advertisement. At first, the topic is analyzed theoretically on which the methodological part follows up. This par is about questions of research and the method of analysis. After that the research investigation will follow. The research will deal with the analysis of television and printed advertisement from the view of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2018
- Vedoucí: doc. PaedDr. Alena Zachová, CSc.
- Oponent: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Jazyková a literární kultura
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva