Romské etnikum a možnosti předškolního vzdělávání romských dětí – Bc. Šárka BRYCHLECOVÁ
Bc. Šárka BRYCHLECOVÁ
Bachelor's thesis
Romské etnikum a možnosti předškolního vzdělávání romských dětí
Romany ethnic group and the possibilities of pre - primary school education of Romany children
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na ţivot romské rodiny a jejich dětí a také na jejíí nejčastější problémy v oblasti vzdělávání. V praktické částí bakalářské práce zjišťují, jak rodiče spolupracují se školou, zda projekt ,,Schůdky? ovlivní úspěšný start dítěte na vstup do prvního ročníku ZŠ.Abstract:
The thesis is focused on the life of the Roma families and their children as well as its most frequent problems in education. The practical part of the thesis ia focused on parents collaborating with school, whether the project "Schůdky" will affect the successful launch of the child to enter the first grade of elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2011
Accessible from:: 1. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRYCHLECOVÁ, Šárka. Romské etnikum a možnosti předškolního vzdělávání romských dětí. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Individuální přístup při práci s dětmi a mladistvými ve vyloučených lokalitách
Rozina RIBEIRO MONTEIRO -
Individuální přístup k rozvoji sociálních kompetencí u dětí předškolního věku s ohledem na typ vztahové vazby.
Ivona Hoření -
Individuální přístup ve výuce odborného výcviku
Jiří Zoufalý -
Individuální přístup k dítěti v průběhu pedagogické praxe v MŠ
Martina SLOVÁKOVÁ