Romské etnikum a možnosti předškolního vzdělávání romských dětí – Bc. Šárka BRYCHLECOVÁ
Bc. Šárka BRYCHLECOVÁ
Bakalářská práce
Romské etnikum a možnosti předškolního vzdělávání romských dětí
Romany ethnic group and the possibilities of pre - primary school education of Romany children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na ţivot romské rodiny a jejich dětí a také na jejíí nejčastější problémy v oblasti vzdělávání. V praktické částí bakalářské práce zjišťují, jak rodiče spolupracují se školou, zda projekt ,,Schůdky? ovlivní úspěšný start dítěte na vstup do prvního ročníku ZŠ.Abstract:
The thesis is focused on the life of the Roma families and their children as well as its most frequent problems in education. The practical part of the thesis ia focused on parents collaborating with school, whether the project "Schůdky" will affect the successful launch of the child to enter the first grade of elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRYCHLECOVÁ, Šárka. Romské etnikum a možnosti předškolního vzdělávání romských dětí. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Individuální přístup k rozvoji sociálních kompetencí u dětí předškolního věku s ohledem na typ vztahové vazby.
Ivona Hoření -
Individuální přístup při práci s dětmi a mladistvými ve vyloučených lokalitách
Rozina RIBEIRO MONTEIRO -
Individuální přístup ve výuce odborného výcviku
Jiří Zoufalý -
Individuální přístup k dítěti v průběhu pedagogické praxe v MŠ
Martina SLOVÁKOVÁ