Bc. Kristýna Vlachynská

Master's thesis

Marketingová analýza Slováckého muzea

Marketing analysis of The Museum of Moravian Slovakia
Abstract:
Magisterská diplomová práce pojednává o Slováckém muzeu, které se nachází v Uherském Hradišti. Je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. První část pojednává obecně o kultuře s přesahem do oblasti muzejnictví, kulturní politiky a muzejního marketingu. Teoretický oddíl je zakončen výzkumy, které se zabývají otázkou: Co podněcuje mladé lidi k navštívení muzeí? V praktické části je …more
Abstract:
The master's thesis deals with The Museum of Moravian Slovakia, which is located in Uherské Hradiště. It is divided into two main parts – theoretical and practical. The first part deals with culture in general with an overlap into the field of museology, cultural policy and museum marketing. The theoretical section is clouncluded by a chapter on research that addresses the question: what encourages …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta