Marketingová analýza Slováckého muzea – Bc. Kristýna Vlachynská
Bc. Kristýna Vlachynská
Master's thesis
Marketingová analýza Slováckého muzea
Marketing analysis of The Museum of Moravian Slovakia
Abstract:
Magisterská diplomová práce pojednává o Slováckém muzeu, které se nachází v Uherském Hradišti. Je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. První část pojednává obecně o kultuře s přesahem do oblasti muzejnictví, kulturní politiky a muzejního marketingu. Teoretický oddíl je zakončen výzkumy, které se zabývají otázkou: Co podněcuje mladé lidi k navštívení muzeí? V praktické části je …moreAbstract:
The master's thesis deals with The Museum of Moravian Slovakia, which is located in Uherské Hradiště. It is divided into two main parts – theoretical and practical. The first part deals with culture in general with an overlap into the field of museology, cultural policy and museum marketing. The theoretical section is clouncluded by a chapter on research that addresses the question: what encourages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/scao7/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Where Do We Go From Here: A Qualitative Study of the Ethical and Legal Concerns Surrounding the Possibility of Restitution of Colonial Objects deemed to be looted in the Possession of Dutch Museums
Ma. Vhiktoria Valera SIVA -
Remembering the past, making sense of the present, and looking towards the future: The House of European History as the constructor of 'Europe's narrative'
Agatha Geertrui OOSTENBRUG -
Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Pavel STOJAR -
Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko
Marek Staroba -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková