Bc. Kristýna Vlachynská

Diplomová práce

Marketingová analýza Slováckého muzea

Marketing analysis of The Museum of Moravian Slovakia
Anotace:
Magisterská diplomová práce pojednává o Slováckém muzeu, které se nachází v Uherském Hradišti. Je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. První část pojednává obecně o kultuře s přesahem do oblasti muzejnictví, kulturní politiky a muzejního marketingu. Teoretický oddíl je zakončen výzkumy, které se zabývají otázkou: Co podněcuje mladé lidi k navštívení muzeí? V praktické části je …více
Abstract:
The master's thesis deals with The Museum of Moravian Slovakia, which is located in Uherské Hradiště. It is divided into two main parts – theoretical and practical. The first part deals with culture in general with an overlap into the field of museology, cultural policy and museum marketing. The theoretical section is clouncluded by a chapter on research that addresses the question: what encourages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta