Marketingová analýza Slováckého muzea – Bc. Kristýna Vlachynská
Bc. Kristýna Vlachynská
Diplomová práce
Marketingová analýza Slováckého muzea
Marketing analysis of The Museum of Moravian Slovakia
Anotace:
Magisterská diplomová práce pojednává o Slováckém muzeu, které se nachází v Uherském Hradišti. Je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. První část pojednává obecně o kultuře s přesahem do oblasti muzejnictví, kulturní politiky a muzejního marketingu. Teoretický oddíl je zakončen výzkumy, které se zabývají otázkou: Co podněcuje mladé lidi k navštívení muzeí? V praktické části je …víceAbstract:
The master's thesis deals with The Museum of Moravian Slovakia, which is located in Uherské Hradiště. It is divided into two main parts – theoretical and practical. The first part deals with culture in general with an overlap into the field of museology, cultural policy and museum marketing. The theoretical section is clouncluded by a chapter on research that addresses the question: what encourages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/scao7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Where Do We Go From Here: A Qualitative Study of the Ethical and Legal Concerns Surrounding the Possibility of Restitution of Colonial Objects deemed to be looted in the Possession of Dutch Museums
Ma. Vhiktoria Valera SIVA -
Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Pavel STOJAR -
Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko
Marek Staroba -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl