POČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945 – Mgr. Jiří TRUBKA
Mgr. Jiří TRUBKA
Master's thesis
POČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945
Abstract:
Předmětem diplomové práce jsou učebnice anglického jazyka, které byly používány na českých středních školách do roku 1945. Diplomová práce se skládá ze dvou částí - teoretické a analytické. Teoretická část se sestává z popisu výukového prostředí, jenž zahrnuje vývoj české (v rámci monarchie) a posléze československé školské soustavy, zejména s ohledem na vývoj gymnázií, reálných gymnázií a obchodních …moreAbstract:
This diploma thesis deals with English textbooks used at Czech higher secondary schools in the era till 1948. The diploma thesis is composed of two parts - the theoretical and the analytical part. The theoretical part consists in a description of the educational environment, including development of the Czech education systeém (in the monarchy) and czechoslovak educational systém, with regard to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Prošková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRUBKA, Jiří. \textit{POČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fmlgxy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRUBKA, Jiří. POČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Secondary School Teaching / uCJL-uAJL
Theses on a related topic
-
POČÁTKY VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH: DOBOVÉ UČEBNICE A VÝUKOVÉ METODY PŘED ROKEM 1945
Jiří TRUBKA -
Škola pro flétnu (1836) Charlese Nicholsona. Historická učebnice v dobovém kontextu a její přínos v oblasti flétnové pedagogiky
Anežka Wacławik -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Alternativní metody ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Michaela Němcová -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights