Lucie DRAHOZALOVÁ

Bachelor's thesis

Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center

The motivation factors and their preferences for call-center workers
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké motivační faktory jsou důležité pro pracovníky call center a jak se jejich preference vyvíjejí v průběhu času. V první kapitole teoretické části práce jsem se věnovala vymezení pojmu pracovní motivace, teoriím motivace, charakteristice jednotlivých motivačních faktorů a měření atmosféry na pracovišti. Druhá kapitola byla věnována samotným call centrům, jejich …more
Abstract:
The goal of my bachelor thesis is determine what are the important motivational factors for call-center workers and how the preferences evolve over time. The first chapter of theoretical part is devoted to the definition of work motivation, theories of motivation, characteristics of individual motivational factors and measurement of atmoshpere in the workplace. The second chapter deals with actual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DRAHOZALOVÁ, Lucie. Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing