Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center – Lucie DRAHOZALOVÁ
Lucie DRAHOZALOVÁ
Bachelor's thesis
Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center
The motivation factors and their preferences for call-center workers
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké motivační faktory jsou důležité pro pracovníky call center a jak se jejich preference vyvíjejí v průběhu času. V první kapitole teoretické části práce jsem se věnovala vymezení pojmu pracovní motivace, teoriím motivace, charakteristice jednotlivých motivačních faktorů a měření atmosféry na pracovišti. Druhá kapitola byla věnována samotným call centrům, jejich …moreAbstract:
The goal of my bachelor thesis is determine what are the important motivational factors for call-center workers and how the preferences evolve over time. The first chapter of theoretical part is devoted to the definition of work motivation, theories of motivation, characteristics of individual motivational factors and measurement of atmoshpere in the workplace. The second chapter deals with actual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAHOZALOVÁ, Lucie. \textit{Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/fmnhaf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRAHOZALOVÁ, Lucie. Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Pracovní motivace zaměstnanců konkrétní organizace.
Alice Nováková -
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Centrum volnočasových aktivit v Brně– místní volnočasové centrum
Michal Mančík -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Volnočasové centrum dětí, mládeže a dospělých / Centrum volného času Královo Pole
Dimitrios Pitis -
Udržitelný model fungování kulturního centra - Kulturní centrum ve 21. století
Dagmar Bednáriková -
Moravská Ostrava versus Nová Karolina, mrtvé centrum versus živé centrum
Vladimíra JANDOVÁ