Diferenciální diagnostika u dětí předškolního věku. – Martina SIWIECOVÁ
Martina SIWIECOVÁ
Bachelor's thesis
Diferenciální diagnostika u dětí předškolního věku.
Differential diagnosis in preschool age children.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je popsat proces diferenční diagnostiky u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá jednotlivými oblastmi ve vývoji dítěte, psychickou i tělesnou stránkou. Dále se zabývá obecným pojmem diagnostika, diagnostikou ADHD a PAS a následně diferenční diagnostikou těchto dvou poruch, z důvodu možné shody jednotlivých symptomů. Praktická část je tvořena dvěma kazuistikami …viacAbstract:
The aim of this Bachelor Thesis is to describe a process of differential diagnosis in pre-schoolers. The theoretical part deals with particular areas of child development, psychological and physical aspects. Furthermore it describes the term diagnosis, ADHD diagnosis, and PAS, and follows with differential diagnosis of these two disorders based on possible congruence between the symptoms. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zverejniť od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIWIECOVÁ, Martina. Diferenciální diagnostika u dětí předškolního věku.. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická diagnostika v prostředí mateřské školy
Jana Danihelová -
Diagnostika komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
Martina Medková -
Diagnostika dětských prekoncepcí v předškolním věku
Marie Vaculová -
Diagnostika morfologicko-syntaktické a lexikálně-sématické roviny u dětí předškolního věku
Petra Pražanová -
Diagnostika komunikačních schopností dětí předškolního věku v oblasti morfologické a lexikální
Dana Zerhauová -
Pedagogická diagnostika dítěte v předškolním věku
Helena MICHALOVÁ -
Diagnostika dítěte předškolního věku
Lucie KOCOURKOVÁ -
Diagnostika dítěte v mateřské škole
Nicol Šostá