Využití marketingových metod pro analýzu hodnoty zákaznického portfolia – Marek Novotný
Marek Novotný
Diplomová práce
Využití marketingových metod pro analýzu hodnoty zákaznického portfolia
The Applications of Marketing Methods for Analysis of Consumer Portfolio Value
Anotace:
Štruktúra diplomovej práce pozostáva zo siedmych kapitol. Prvou časťou je úvod, v ktorom popisujem cieľ práce. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie pojmov z oblasti riadenia vzťahov zo zákazníkmi. V ďalšej kapitole predstavujem podnik, v ktorom som spracoval svoju prácu. Následná štvrtá kapitola obsahuje metodiku práce v ktorej som opisoval hlavný cieľ a vedľajšie ciele diplomovej práce. Na základe …víceAbstract:
Structure of the thesis consists of seven chapters. The first section is an introduction which describes the objective of the work. The theoretical part focuses on the explanation of concepts in the field of customer relationship management. In the next chapter I am describing the company in which I processed my work. Based on the objectives of the work I processed the analytical part in which I focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79861
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Hana Svobodová
- Oponent: Magdalena Pastrňáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Marek. \textit{Využití marketingových metod pro analýzu hodnoty zákaznického portfolia}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fmphz9/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Metody nákupního marketingu ve firemní praxi a jejich implementace
Ondřej Budík -
Finanční analýza účetní jednotky ABC/Financial Analysis of Company ABC
Aneta Kaprálová -
Metoda ABC a její uplatnění ve vybraném podniku
Eva Kotrbová -
El análisis de discurso de los debates sobre los matrimonios homosexuales en las secciones de “Familia” en los periódicos ABC y El País
Kristýna Příkaská -
Aplikace ABC analýzy zásob v distribučním centru
Tomáš Lonský -
Využití analýzy ABC pro řízení vybraných zásob v KAMARo a jeho dopady na účetní evidenci
Terezie Molková