Mgr. Edita HAUSNEROVÁ

Master's thesis

Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi

Assertion Regional TV Stations on Information Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. V teoretické části jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o dané problematice zejména s ohledem na roli televize v marketingové komunikaci, postavení a význam regionálních televizních stanic na české mediální scéně s akcentem na jejich působení v rámci celoplošného a regionálního vysílání i limitující …viac
Abstract:
The diploma paper deals with possibilities of regional television stations to exercise on the information market. In the theoretic part there are summarized contemporary expert pieces of knowledge in the given problems, especially to the role of television in the marketing communication, position and meaning of regional television stations on Czech media scene with an accent to their incidence in the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7582

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAUSNEROVÁ, Edita. Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.