Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi – Mgr. Edita HAUSNEROVÁ
Mgr. Edita HAUSNEROVÁ
Master's thesis
Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi
Assertion Regional TV Stations on Information Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. V teoretické části jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o dané problematice zejména s ohledem na roli televize v marketingové komunikaci, postavení a význam regionálních televizních stanic na české mediální scéně s akcentem na jejich působení v rámci celoplošného a regionálního vysílání i limitující …viacAbstract:
The diploma paper deals with possibilities of regional television stations to exercise on the information market. In the theoretic part there are summarized contemporary expert pieces of knowledge in the given problems, especially to the role of television in the marketing communication, position and meaning of regional television stations on Czech media scene with an accent to their incidence in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAUSNEROVÁ, Edita. Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Existence regionální televize v online světě
Kateřina Třmínková -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Televize Genus - cesta od nezávislé regionální stanice k programové síti R1
Kateřina Hladíková -
Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích
Tereza TICHÁ -
Televize Přerov jako produkční model současné regionální televizní společnosti
Ivo NAVRÁTIL -
Vzdělávání zaměstnanců regionální televize
Daniela Hondlíková -
Vývoj regionální Televize JS-Účko
Petra Nosková -
Vznik a přínos regionální televize - Metropol
Petra Berková