Vizualizace pohonných systémů ve virtuální realitě – Kristýna Králová
Kristýna Králová
Bachelor's thesis
Vizualizace pohonných systémů ve virtuální realitě
Visualisation of Drive Systems in Virtual Reality
Abstract:
Cílem této práce bylo provést vizualizaci pohonných systémů ve virtuální realitě. Obdržela jsem 3D modely těchto celků (jeden celek se skládá z několika dílčích částí jako je vlastní pohon, řídící jednotka, přívod napájení, rozhraní pro komunikaci, ochranný kryt, apod.). Tyto modely upravila (v programu Blender) a poté importovala do prostředí Unreal Engine, ve kterém jsem vytvořila jednoduchou vizualizační …moreAbstract:
The aim of this work was to visualize propulsion systems in virtual reality. I have received 3D models of these units (one unit consists of several sub-parts such as the drive itself, the control unit, the power supply, the communication interface, the protective housing, etc.). I modified these models as needed (in Blender) and then imported them into the Unreal Engine environment to create a simple …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Králová, Kristýna. Vizualizace pohonných systémů ve virtuální realitě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Informační technologie v administrativě / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine
Jakub ŠTARMAN -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
Josef Kotlář -
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek