Faktory ovplyvňujúce chovanie spotrebiteľov na trhu s kávou – Bc. Bianka Barboričová
Bc. Bianka Barboričová
Diplomová práce
Faktory ovplyvňujúce chovanie spotrebiteľov na trhu s kávou
Faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu s kávou
Anotace:
Barboričová, B., Faktory ovlivňující chování spotřebitelů na trhu s kávou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá poznáním situace na trhu s kávou v Slovenské republice i ve světě. V rámci tohoto poznání je zjišťována situace týkající se produkce, spotřeby, exportu a importu i cen kávy. Dále se práce zaměřuje na poznání chování spotřebitelů na slovenském …víceAbstract:
Barboričová, B., The factors influencing consumer behaviour on the coffee market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.Diploma thesis focuses on the research of the situation on the coffee market in the Slovak Republic, as well as in the world. Within this research, the situation concerns with the production, consumption, export, import and coffee prices. Furthermore, diploma thesis identifies …víceAbstract:
Barboričová, B., Faktory ovplyvňujúce chovanie spotrebiteľov na trhu s kávou. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020.Diplomová práca sa zaoberá poznaním situácie na trhu s kávou v Slovenskej republike ako aj vo svete. V rámci tohto poznania je zisťovaná situácia týkajúca sa produkcie, spotreby, exportu a importu ako aj cien kávy. Ďalej sa práca zameriava na spoznanie chovania spotrebiteľov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová -
Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov
Andrea Jakubíková -
Chovanie spotrebiteľov pri on-line nákupe prírodnej kozmetiky
Monika Kopšíková -
Chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Lucia Kvardová -
Vplyv aktuálnych trendov v stravovaní na chovanie spotrebiteľov v Českej republike v marketingu
Matej Černý -
Návštěvnost a chování spotřebitelů pohledem kvantitativních metod
Soňa Slodičková -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum spotřebitelů kávy společnosti Mamacoffee
Daniel Kádner